すべてのコメントは英訳されて毎日クリス・ヒーロー本人に届けられます。投稿できない場合はお気軽にメッセージをこちらまでお送りください。



2010/11/20

GHCタッグチャンピオンとの初遭遇

今晩、プロレスリングNOAHは埼玉で興行を開催しました。今日の試合は激しかったです。6人タッグのメインイベントで、クラウディオ・カスタニョーリ、バイソン・スミスと組んで谷口周平と現GHCタッグチャンピオンの高山善廣、佐野巧真組と対戦しました。このツアーの最終戦の武道館で僕とクラウディオがGHCタッグに挑戦するので、今日の試合はその前哨戦でした。今回が8度目の来日になります。日本で100試合近く闘ってきましたが、今回の武道館でのタイトルマッチは僕とクラウディオにとって今までで一番重要な試合となります。

今夜の試合はすばらしく進みました。僕たちはユニークな合体技を見せつけることができました。高山、佐野のパワーと老獪さに負けず、谷口を投げつけて、必殺技KRS-1でマットにたたきつけました。レフリーがカウント3を数えたとき、王者組の驚いた表情が見えました。彼らは僕たちを見くびっていたんじゃないでしょうか。でも、この試合の後僕たちを見くびるようなことできないでしょう。王者組は僕たちがチームワークですばやく試合に勝てることがわかったはずです。谷口は持ち前のファイティングスピリットで僕のKTFOエルボーを跳ね返しましたが、我がThe King of Wrestlingは彼には強すぎる相手でした。

ツアーは始まったばかりです。明日(宮城)、明後日(山形)で僕のシングルマッチが組まれています。宮城ではリッキー・マルビン、山形では石森太二と闘います。彼らはジュニアヘビーだけど、危険な相手です。彼らはスピードと空中殺法、固め技で試合をすばやく決められる実力を持っています。今夜の大会でマルビンは中嶋に対していつも以上に蹴りを多用していました。彼のキックをできるだけブロックして、必殺のエルボーで試合を決めます。どうやってエルボーを決めるかって?それは誰にも予測できません!だからこそいつも激しい練習をしているのです。ありとあらゆる状態からエルボーを決める自信がある。僕はいま最高のパワーを秘めています。タイトルマッチに向けて今まで一番の集中力をキープしています。今、誰が相手でも試合に負ける気がしません。

今夜の試合では僕たちの新しい入場曲を使いました。才能あふれる友人Cody Bの作った僕たちのオリジナルの曲です。曲名はKoW(Kings)といって、ここで聞くことができます。ファンのみんなにお願いがあります。僕たちの入場曲のコーラスの部分がはじまったら、僕たちと一緒に

K-O-W
Kings!
K-O-W
Kings!

と叫んでください。これをファンがやってくれるとアドレナリンに満たされて僕たちはいつも以上の力で闘えるのです。後楽園ホールがK-O-Wの大合唱に包まれることを期待しています。ツアーの最終戦でクラウディオと武道館の花道を歩くときはファン全員が

K-O-W
KINGS!
K-O-W
KINGS!

と叫んでくれることを期待します。

みんなありがとう。応援を感謝いたします。そして、今のThe King of Wrestlingが現在のプロレス界で最も練習熱心で、最も優れたタッグチームであることを約束します。それでは次回まで。また!

-CH



First Encounter with the GHC Tag Team Champions

Tonight, Pro-Wrestling NOAH traveled to Saitama. Today was a tough challenge as myself, Claudio Castagnoli & Bison Smith faced Shuhei Taniguchi & the current GHC World Tag Team Champions Yoshihiro Takayama & Takuma Sano in the Main Event. This was a bit of a warm up for the Kings of Wrestling (Claudio & I) because at the end of this tour, we will challenge for those GHC titles at Budokan Hall. This is my 8th trip to Japan. I've had nearly 100 matches here and the fight at Budokan will be the biggest match that Claudio & I have had up until now. Tonight was a great return. We displayed some of our unique double team maneuvers. We did not let the strength & experience of Takayama & Sano defeat us. Instead, we were able to life Taniguchi into the air & drop him to the mat with the KRS-1. As the referee counted to 3, I could see the look in the Champions' eyes. Perhaps they underestimated us. They will not make that mistake again. Now they know how quickly & easily we can end a match with our teamwork. Taniguchi was about to use his fighting spirit to kick out of my KTFO Elbow, but the Kings of Wrestling were too strong for him this
evening. We are just getting started.

I have two singles matches in the next two days (Miyagi & Yamagata). I will face Ricky Marvin & Taiji Ishimori, respectively. They are Junior Heavyweights but they are dangerous. A match with them can end almost immediately due to their speed, high flying and pinning combinations. I also noticed tonight that Ricky utilized more kicks than usual against Nakajima. I will do my best to defend against those kicks & it will be an elbow strike that defeats Mr. Marvin. How will I hit it? You never know! That's why I have trained so extensively. I can literally connect with an elbow strike from any predicament. I feel powerful. With this title shot in the near future, we are more focused than ever and I don't think we can lose right now.

Tonight was also the first time we have used our new entrance theme in Japan. The song was custom made for us by a very talented friend of mine. His name is Cody B. Ware & the song is called KoW (Kings). I have a favor to ask of you, the fans. When you hear our music, wait for the chorus & chant along with us.

K-O-W
Kings!
K-O-W
Kings!

Hearing this from the fans fills us with adrenaline and forces us to work even harder. We are looking forward to hearing all of Korakuen Hall sing our entrance theme with us. By the end of this tour,when we make it to Budokan, as Claudio & I walk down the ramp to the ring for our title match, I want to hear everybody

K-O-W
KINGS!
K-O-W
KINGS!

Thank you friends. We appreciate the support & we promise that the Kings of Wrestling that you see now, are the best & hardest working tag team in all of professional wrestling.

Until next time. Mata!

-CH

2 件のコメント:

  1. 初戦、見事な勝利だったようで、良かったです!
    このシリーズ中、なんとか一度は観戦に行けそうなので、とても楽しみにしています。
    地方に住んでいるので後楽園ホールには行けないけど、行ける試合では力一杯応援するつもりです。
    私もKoWは今のプロレス界では世界一のタッグチームだと思っています。 必ずGHCのベルトを持って帰って下さい!
    毎試合、必ずレポートをどこかで探して内容を確認します。

    返信削除
  2. まずは前哨戦の勝利おめでとうございます。
    今回は後楽園には行けないので、武道館では精一杯応援しますね!
    ヒーロー選手のエルボーは確かに他の選手とは違った独特のものですので、
    毎回圧倒されながら観戦しています。カッコいいです!
    今度は会場で見られるのが楽しみです!!
    今年の1月以来、来日してくれるのをずっと待っていましたよ☆
    怪我のないように、ツアー頑張ってください!

    返信削除