すべてのコメントは英訳されて毎日クリス・ヒーロー本人に届けられます。投稿できない場合はお気軽にメッセージをこちらまでお送りください。



2010/11/06

来日決定!!!(11月19日-12月5日)


やあ、みんな!昨日記者会見で発表されたので知っていると思うけれど、クラウディオと僕(The Kings of Wrestling)が今月の終わりに日本に再来日することが決まりました。前回の来日は今年1月のグローバルタッグリーグのツアーでした。あの時はクラウディオと僕がタッグを再結成したばかりでした。トーナメントでは勝てなかったけど、技能賞を頂いたことを大変誇りに思っています。この賞を刺激に一生懸命特訓して、1ヵ月後にはROH世界タッグ王者となりました。それ以降、9回の防衛戦を全勝してきました。

もし1月のツアーで僕たちのタッグを気に入ってくれたのだったら、今月末の再来日を楽しみにしていてください!The Kings of Wrestlingは今まで以上のコンビネーション、より強力な攻撃、そしてこれまでで最高のモティベーションをもって日本にやってきます。僕たちをここまで応援し続けてくれてありがとう。ノアのツアーを通じてみんなが僕たちのファンでよかったと思えるような試合をします。

あと数週間でみんなに会えるのを楽しみにしています!

-CH
http://www.twitter.com/thechrishero

ROHと僕たちからのメッセージ
ツアー日程

Hello everyone! I guess by now you know that Claudio & myself (the Kings of Wrestling) will be returning to Japan later this month. Our last tour was in January at the Global Tag League & at the time, Claudio & I had just started teaming again. We were unsuccessful in the tournament but we did acquire the Ginou Sho award, something we were incredibly proud to accomplish. This gave us the motivation to work harder and one month later we were able to capture the ROH World Tag Team Championship. Since then we have successfully defended those titles 9 times.

If you thought we were a good tag team in January, just wait until we return this month! We have more combinations, stronger attacks & greater motivation than ever. Thank you to everyone that has supported us along the way. Through this tour for Pro-Wrestling NOAH you will be proud to be fans of ours.

See you in a few weeks!

-CH
http://www.twitter.com/thechrishero

5 件のコメント:

  1. Dear Chris Heeeeroooo!!!
    How are you?
    Is it wonderful to hear the news that you are coming to Japan,your second home...maybe.We will be looking forward to be seeing the King Of Wrestling with the belts!!
    How exciting!How handsome!
    Would you do me a favor and bring along all the ROH with you?The Briscoes and El Generico and President Cary?
    Well at least don't forget to pack Claudio in your suitcase!Too big!
    Please take care,see you soon,be ready for more secrets of the orient,sincerely,Naomi

    返信削除
  2. Maria2010年11月6日 10:58

    やっと来日決定ですね!!
    1月以来、この日が来るのを待ち望んでいました。
    NOAHから発表があった時は嬉しくて泣きそうになりました。
    早く逢いたいです!タイトルマッチ応援に行きます!
    GHCを獲得すれば、また来日回数も増えるでしょう!
    絶対チャンピオンになってくださいね!

    返信削除
  3. 来日はないのかと諦めていたので、とても嬉しいです!!
    会場に応援に行けるかどうかはまだ分かりませんが、行けたら絶対に絶対全力で応援します!!
    行けなくても試合の日は全力で気持ちを会場に送ります!
    とても楽しみです。より素晴らしく進化し続けるKings of Wrestlingの姿を、日本のファンにも見せつけて下さい!!

    返信削除
  4. クリスさんこんばんは
    来日お待ちしておりました。
    それもクリスさんだけではなく、KOWでの来日でさらに嬉しいです。
    ぜひノアのタッグベルトを獲得して欲しいと思います。

    返信削除
  5. 来日決定嬉しいです。
    武道館でGHCタッグのタイトルマッチも決定して、とても楽しみです。
    会場で応援してますので、頑張ってください!

    返信削除